Saturday, April 16, 2016

Parkmetsa jooks 2016

Allikas: Stuudiopunkt

















Osalesin Parkmetsa jooksul teist korda (viimati 2013. aastal) ja tegemist oli minu 2016. aasta esimesese jooksuvõistlusega. Terve võistlusele eelneva nädala jooksul ei mõelnud ma kordagi jooksule. Mõtted olid ainult töölainel, kuna nädalasse mahtus 1,5 valvet (sealhulgas reede hommikul lõppenud öövalve). Ainuke asi, millest ma mõtlesin, et millal saaks ainult magada. Sealhulgas laupäeval. Laupäeval kl 10 paiku ärgates kaalusin ma väsimuse tõttu jooksule minemata jätmist. Jõudsin kahetseda, et  olin jooksule registreerinud mitte kõige soodsamal ajal, mistõttu otsustasin siiski treeningjooksu mõttes Parkmetsa jooksule minna.. Pealegi oli tuttavaid inimesi ka võistlusele minemas. 

Minek sattus üpris viimasele hetkele. Kohale jõudsin vaevalt 20 minutit enne starti. Vahetult enne võistluse algust nägin ka Sigridit, kel olid jooksu osas ambitsioonikamad plaanid. Siiski startisime koos jooksjate tagumisest otsast. Peale stardipauku kulus omajagu aega (27 sekundit!), et üle stardijoone saada. Aga ma ei muretsenud, kuna kavatsesin võtta rahulikult ja tunnetada oma keha. Isegi GPS-i ei suutnud ma kellal õigel ajal sisse lülitada. Õigupoolest sisse ma lülitasin, kuid kilometraaži hakkas kell lugema alles 0,5 kilomeetrit hiljem. Kõik vurasid minust mööda, aga mind see ei morjendanud. Mina jooksin oma jooksu ja unistasin voodist. Mingil hetkel avastasin, et enam ei joosta minust mööda, vaid eesmiste seljad tulevad mulle üha lähemale. Nii ma siis järjest noppisin eesolevaid jooksjaid. Tempo tundus üpris jõukohane (5:20 - 6:04). Joogipunkti ootasin küll veidi varem. Veel veidi ja oligi finiš silmapiiril. Jõuvarusid jätkus isegi lõpuspurdiks. Kui mul poleks valvete poolest sellist hullu nädalat olnud ja paar kiiremat trenni oleks veel enne võistlust olnud, siis ehk oleks ajalise paranduse ka teinud. Aga OLEKS on paha poiss. Suures plaanis jäin enda hooaja esimese jooksuga rahule. 

Aeg: 40:01
Koht: 307 (484st)
Nkoht: 106 (244st)
Vanuseklassi koht: 54 
Avg pulss: 183
Max pulss: 196
Avg kiirus: 5:36 min/km



No comments: