Sunday, December 28, 2014

Nädala kokkuvõte (22.12 - 28.12.14) ehk minu stiilis pekist priiks








Nädala alguses mainisin, et Pekist Priile mul registreerida ei õnnestunud vabade kohtade puudusel. See aga ei takistanud mul teha niinimetatud minu stiilis pekist priiks nädalat. Ilmselt viskasite juba korraks pilgu ülalolevale tabelile ja saite aru, mida ma silmas pean. Jah, tegemist on siiani minu jaoks ühe intensiivseima nädalaga ja mitte ainult trenni tõttu, mida sai ka rohkelt tehtud. 
Just 5 minutit tagasi tõmbasin ühele projektile ametlikult joone alla ja saatsin vajalikud failid ära, lisaks viied jõulud, 23 h valvetöö ja kõige lõpuks minu stiilis pekist priiks. Kohe kõigest lähemalt.

Esmaspäeval oli mul plaanis 2 trenni. Esmalt jooks 7 km ja siis õhtul läksin S-ga ujuma. Jooksma läksin siis, kui väljas oli veel päris libe. Esialgu tundus, et väljas on ikka külm. Alates 2. kilomeetrist selgus, et olen ennast siiski liiga paksult riidesse pannud. Ikkagi oli mõnus trenn. 
Vahepeal hakkas lund tugevalt sadama ja ma olin veidi pettunud, et ma sellest toredusest ilma jäin.
Õhtupoole tahtsime minna vesiaeroobikasse, selgus aga, et trennid läksid jõulupuhkusele. Seega tuli ise trenni teha. Mina ujusin vabas stiilis 1,25 km 47 minutiga. Väga vähe rahvast oli. Tõeline luksus, et sai valida, millisel rajal ujuda. 
Peale päeva teist trenni oli nii palju powerit üle, et oleks tahtnud ühe lisatrenni veel teha. Sundisin ennast aga mõistlikuks jääma. Esmaspäevasest toredast päevast kirjutasin ka siin.

Teisipäevaks oli jõud justkui minust välja imetud. Pidin ennast lausa sundima välja trenni minema. Panin end õhemalt riidesse kui esmaspäeval, kuid ikka oli palav. Ilm oli ka muidugi soojem. Jooksin kokku 12 km, aega kulus 1 h 32 minutit. Tõesti raske jooks oli. Vedasin oma jalgu taga. Õnneks oli ilm suurepärane, päike säras kaunilt. Ühe hüpoteesina pakun välja, et magasin kehvasti ja seetõttu oligi trenn nii raske.

Õhtul oli plaanis minna naisteõhtule filmi "Kaheöösuhe" vaatama. Enne filmi toimus jõuluüritus vol 1.

Kolmapäeval oli kavas jõuluüritus vol 2 ja 3. Enne suuremat söömingut tegin rahulikus tempos (7:30 min/km) jooksutiiru 7 km. Aeg: 52 min 54 sek. Mõnus jooks. Polnud liiga külm ega ka mitte palav.

Neljapäeval ennelõunasel ajal käisime maal vanaema juures jõule vol 4 pidamas. Pärast seda tegime elukaaslasega ühe rutakama jooksutiiru. Tavapärased 7 km, tempo oli küll kiirem (6:38 min/km) ja pean tunnistama, et kerge see jooks ei olnud. Tuul ja tempo tegi asja veidi raskeks. Õhtul oli jõuluüritus vol 5.

Reedel oli mega suusailm. Seega viskasime suusad selga ja suundusime laululava taha suusatama. Kuna kergel tasasel rajal oli nii palju rahvast, siis suundusime otsejoones dendroparki mägesid vallutama. Päris keeruline oli. Suusatehnika on jälle suur ja ümmargune null. Igastahes tegime S-ga rahulikumalt 5 km + 1 km ring 1 h jooksul. Meesterahvad tegid rohkem ja kiiremini.

Kuna mul on käsil ikkagi minu stiilis pekist priiks nädal, siis võtsin õhtul ette ühe jooksutiiru läbi linna. Jälle ei osanud ennast riidesse panna. Liiga paksult sai jälle riidesse pandud. Ja no suusatamine võttis ikka päris läbi, mistõttu jalad olid päris töntsid all.

Laupäeva öö enne tööd magasin kehvasti. See ärevus vist? Igastahes hommikul sumpasin Viljandis läbi lumehangede. Seal ju lund sel päeval ei koristatud.

Pühapäeval kõndisin jällegi tagasi bussijaama, et Tartusse sõita. Kui jõudsin Tartusse, siis vaatama väsitavale öövalvele ma jooksin koju. Ma tahtsin lihtsalt võimalikult kiiresti heita voodisse. Seega päeva esimene jooks oli 1,5 km (11,5 min) ja päeva teine jooks 10,1 km (1h 16 min). Kui rääkida sellest teisest jooksust, siis oli mul alguses mõte teha üks kerge 7 km nagu viimasel ajal kombeks, kuid millegipärast jõudsin koju alles peale 10 kilomeetri läbimist.


Olen tegelikult antud nädala väga rahul. Eriti, mis puudutab söömist. Sugugi ei vaevelnud ma tavapärase jõuluse ülesöömise käes. Millegipärast need lisa trenniminutid pigem vähendavad kui suurendavad söögiisu. Juhhei! 

Kui viriseda, siis ainult selle üle, et jõusaali ei jõudnud ja jõulukingiks saadud raamatut ei ole samuti jaksanud lugeda.

Nädala numbrites: 68,23 km (10 h 3 min)
Jooks: 52,01 km (6h 31 km) olen väga rahul!!
Ujumine: 1,25 km (47 min)
Suusatamine: 6,09 km  (1 h)
Kõnd: 8,88 km (1h 43 min)

Homme sõidan väikesele Rootsi kruiisile, et enne aastavahetust veidi hinge tõmmata. Uuel nädalal tahaks kindlasti joosta ja kui aega on, siis mingisugust muud spordiala võiks ka harrastada.

2 comments:

Kaili said...

vau, Sul oli ikka tõsine trenninädal :) Väga muljetavaldav!

Miina said...

Aitäh :)

Sel korral olen tõesti enda üle uhke. Oli jah väga hea nädal!