Friday, October 10, 2014

Rademari sügistervitus - #100blogipäeva (94/100)

Juulikuus, mil Rademar tegi mulle kena kingituse, jäid mulle silma just Röhnisch shape-tüüpi treeningpüksid. Ma armusin neisse täielikult. Minu esimestest Röhnisch pükstest saab lugeda siit.

Nüüd nädala eest tervitas Rademar mind sügise alguse puhul uute Röhnisch shape (Keyla) pükstega. Ma ei teagi, kummad on ilusamad, kas need uued püksid või suvel kingitusena saadud püksid. Fakt on see, et nad on imeliselt mugavad, ilusad ja supervormivad. Minu arvates on sellised püksid iga tüdruku unistus.

Ainuse miinusena uute pükste puhul tooksin välja selle, et pükste koomale tõmbamiseks on uutel (Keyla) pükstel kumm, minu esimestel Röhnisch pükstel on aga nöör, mida on mugavam siduda.

Mulle meeldib Röhnisch shape pükste puhul just see, et nad on väga omapärased ja ilusad, kuid mitte liiga edevad. Olen mitmel korral veendunud, et Röhnisch püksid on ideaalsed nii jooksurajal kui ka jõusaalis.

Oma silmaga on võimalik pükse näha Rademari poes.







































































Rademar, suur-suur aitäh! 


Kingikotis oli veel midagi põnevat, kuid sellest räägin juba järgmisel korral.

No comments: