Monday, July 14, 2014

Kingitus Rademarilt - #100blogipäeva (27/100)

Hiljuti olin ma kirjavahetuses Rademariga ja mulle tehti erakordne pakkumine testida mõningaid nende uudistooteid.

Üheks selliseks tooteks on Columbia Omni-Freeze ZERO treeningsärk. Spordiriiete valmistaja Columbia tutvustas hiljuti uut revolutsioonilist tehnoloogiat riiete valmistamisel. Kasutatakse Omni-Freeze ZERO nimelist kangast, mis kasutab sportlase higi jahutuse tekitamisel. Higi (või niiskus üldiselt) reageerib särgi sisemisel pinnal olevate spetsiaalselt disainitud polümeere (hüdrofiilseid molekule) sisaldavate siniste rõngastega, millel on jahutav efekt.  Kui higi satub kangasse, polümeer imab niiskust ja selle hüdrofiilsed molekulid erutuvad ja proovivad eralduda. Toimub energiavahetuslik protsess, mille tulemusena luuakse pikajaaline jahutav toime, mis püsib nii kaua kuni kangas on niiske. Kangas ei pea olema higist läbimärg, et ta saaks toimida. Isegi kui higistamine on minimaalne, siis särk alustab vähest jahutamist. Mitmelt poolt võib lugeda, et jahutav efekt kestab isegi 30 minutit peale treeningut.


Lilla Columbia Omni-Freeze ZERO treeningsärk




Sinised rõngad särgi sisemisel pinnal





















Must Columbia Omni-Freeze ZERO treeningsärk










































Viimased paar trenni olen kasutanud nimetatud tehnoloogial põhinevaid särke nii jooksmisel kui rattaga sõitmisel. Kuna ilm on üsna soe ja lämbe olnud, siis higieritus on sellest lähtuvalt olnud intensiivne. Ma olen täheldanud, et higistamine on eriti suur just näos ja jalgadel, kuid särgi all olev keha tunneb ennast tõesti hästi. Ma ei ütle, et oleks selline tunne nagu jahutav tuul puhuks kaasa, kuid olen märganud, et ma ei kaeba higistamise üle selles keha piirkonnas, mida särk katab. Lisaks sellele on tegemist kahe väga ilusa särgiga. Kellele ei meeldiks lilla või must värv. Mainitud särkidel on ka antibakteriaalne ja UV-kiirguse eest kaitsev lisaomadus. Usun, et särgi pikaajalisem kasutamine aitab veel enam neid toredaid omadusi märgata.

Tänases postituses ei rääkinud ma oma uutest pükstest, mis on lihtsalt imelised. Loodetavasti kuulete nendest juba homme!

No comments: